Благодаря за разясненията,значи нищо няма да пипам. Само да попитам, защо моя боксер (рочестър) датчика за температурата е черен, а не син, аз знаех,че трябва да е син?
Известие
Collapse
No announcement yet.
Пак въпроси за боксера
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от alfatal Покажи съобщениеБлагодаря за разясненията,значи нищо няма да пипам. Само да попитам, защо моя боксер (рочестър) датчика за температурата е черен, а не син, аз знаех,че трябва да е син?На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Comment
-
Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщениеТова не мога да ти кажа. Възможно е цветът да няма нищо общо с графиката му. Възможно е да бъркаш датчика за компа с тоя за уреда. Ако не създава проблеми не го ръчкай!!! Имай в предвид, че боксерите имат много добри инжекциони, които сами се самоадаптират. При тях най-важни са ауспусите и ламбда сонда. С останалото сами се оправят
Comment
-
Първоначално публикувано от alfatal Покажи съобщениеНе го бъркам, само той е с 2 кабела...проблема е че не ми харесва как работи студена и че бавно падат оборотите, студена ламбата не работи ... та се каня да сменя този датчик , защото друго не остана...
Иначе датчика го сменявай! Колкото кутия цигари струва.На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Comment
-
Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщениеА тия неща, дето ти ги казвах за тоци и свещи направи ли ги!?
Иначе датчика го сменявай! Колкото кутия цигари струва.
Comment
-
Да форсираш студен двигател, е като да изнасилиш моме в градинката пред блокът. Естествено че ще е богата сместа, веднага след старта. Двигателят е в режим подгряване, горивото се налива с лейката, сондата не се следи, работи се по "карта". Ако бавно сваля оборотите, вакуумите са наред и дроселът не засяда леко отворен - или МПХ се лигави, или има записани грешки, които както много пъти става дума, се чистят с откачане на батерията и(за по сигурно) двата куплунга на компа. Но да уточним - какво е бавно. Нормално, до две три секунди след старта, оборотите падат на порции от 1200/1500 до 800. И (о чудо) отношение към това, датчикът за температура на охлаждащата течност има, но се намесва и тоя за температура на входящият въздух. Син, зелен червен..... има си параметри - съпротивление при дадена температура. Качил съм някъде сервизна инструкция на тая "инжекция" но след малко ще напиша и стойноста, която има датчикът.
-40 -- 100.707ко
-20 -- 28.677
0 -- 9.423
+20 -- 3.515
+40 -- 1.459
+60 -- 0.667
+80 -- 0.332
Тоя на въздухът(така и така съм започнал)
+100 -- 181.10 +/- 7.5
+128 -- 82.13 +/- 3.17
температурата е в градуси по целзий, съпротивлението в килоомове
Къде се предполага температурата на въздухът да е 100 градуса по целзий - ...... представа си нямам.
Всъщност се досещам, тия си въобразяват че съм оставил "оня хобот", да смуче въздух отзад на радиаторите.
Друг път!Last edited by ivan dimitrov; d.m.y г., 23:38.Арфа Ромео 146 1.6 боксер
Comment
-
Първоначално публикувано от ivan dimitrov Покажи съобщениеДа форсираш студен двигател, е като да изнасилиш моме в градинката пред блокът. Естествено че ще е богата сместа, веднага след старта. Двигателят е в режим подгряване, горивото се налива с лейката, сондата не се следи, работи се по "карта". Ако бавно сваля оборотите, вакуумите са наред и дроселът не засяда леко отворен - или МПХ се лигави, или има записани грешки, които както много пъти става дума, се чистят с откачане на батерията и(за по сигурно) двата куплунга на компа. Но да уточним - какво е бавно. Нормално, до две три секунди след старта, оборотите падат на порции от 1200/1500 до 800. И (о чудо) отношение към това, датчикът за температура на охлаждащата течност има, но се намесва и тоя за температура на входящият въздух. Син, зелен червен..... има си параметри - съпротивление при дадена температура. Качил съм някъде сервизна инструкция на тая "инжекция" но след малко ще напиша и стойноста, която има датчикът.
-40 -- 100.707ко
-20 -- 28.677
0 -- 9.423
+20 -- 3.515
+40 -- 1.459
+60 -- 0.667
+80 -- 0.332
Тоя на въздухът(така и така съм започнал)
+100 -- 181.10 +/- 7.5
+128 -- 82.13 +/- 3.17
температурата е в градуси по целзий, съпротивлението в килоомове
Къде се предполага температурата на въздухът да е 100 градуса по целзий - ...... представа си нямам.
Всъщност се досещам, тия си въобразяват че съм оставил "оня хобот", да смуче въздух отзад на радиаторите.
Друг път!
МПХ няма грешка, защото като колата загрее, оборотите падат ведна и са стабилни(чистено е иначе)...ял съм го този с дросела и съм проверил затваря идеално ... иначе къде премести макруча за въздуха ?
Comment
-
Първоначално публикувано от alfatal Покажи съобщение... иначе къде премести макруча за въздуха ?
И сега боксерът си е жив, разни други .... не са.
Това че при топъл мотор МПХ работи, не е гаранция че го прави и при студен мотор. Друга позиция.
Регулирането на минималните обороти се извършва чрез МПХ, инжекторните времена и авансът(предварението), в зависимост от показанията на всички датчици, без лампдата. Условията при студен и топъл мотор са различни, съответно се различава и диапазонът в който работи МПХ. Но да, след като Ви е по лесно - сменяйте. Ако новият се окаже неподходящ като номенклатура, или пък явно менте, винаги можете да го смените със старият.Арфа Ромео 146 1.6 боксер
Comment
-
http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=85991
6-тият пост в темата. Системата не позволява качване на нещо, което вече е качвано.Last edited by ivan dimitrov; d.m.y г., 01:56.Арфа Ромео 146 1.6 боксер
Comment
-
Първоначално публикувано от bobi1997 Покажи съобщениеЩом не светят в тъмното, може да не ги сменяваш. Ако решиш да ги смениш все пак, и нещо те притеснява, можеш да ми пишеш и аз ще ти ги поръчам и изпратя ако не си от София, защото знам кои са точните. Успех!
Comment
-
Първоначално публикувано от ivan dimitrov Покажи съобщениеhttp://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=85991
6-тият пост в темата. Системата не позволява качване на нещо, което вече е качвано.
Първоначално публикувано от ivopifeca Покажи съобщениеС тия кабели където й боднах,пее мотора,разбира се и със свещите,които ми даде.Трябва някой ден да ми разясните,кои са тези маркучета,вакууми и т.н.,искам да подменя всичко...Бачка добре,но искам да ми е ново всичко ,където е маркуч и тем подобни.Alfa Romeo 145 1.6 i.e. Boxer -Ex
Alfa Romeo 146 1.3 i.e. Boxer -Ex
Comment
-
Първоначално публикувано от alfatal Покажи съобщениеЗдравейте! Да ви попитам така ли трябва да изглеждат свещите на боксера (beru), кара се предимно на късо разстояние. Всичките изглеждат така
Обаче обръщай внимание и на порцелановата част! Ако се появи кафяво, значи изпуска компресия, което не е добре.На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Comment
Comment